Design, hosting, opdatering og analyse – alt i én pakke

Hjemmesider og webshops

Vi designer og udvikler hjemmesider og webshops med fokus på brugeroplevelse og søgemaskine-venligt design. Vi bruger verdens mest udbredte redigeringssystem, WordPress.

Systemet er Open Source, og det giver dig den fordel, at du slipper for dyre softwarelicenser og ikke er bundet til én leverandør.

Vi lægger vægt på at skabe unikke løsninger, som er tilpasset vore kunders individuelle ønsker.

Priserne starter ved kr. 6.995,- ekskl. moms for en komplet webløsning inkl. 3 måneders hosting og fri support pr. telefon eller email.

 

Ubegrænset support

Som kunde hos Mind the Web er hjælpen aldrig længere væk end et telefonopkald – eller en email, hvis du foretrækker det.

Med vores ServiceHosting-koncept har vi samlet hosting, support og opdateringsservice i én pakke. Det er helt op til dig, om du selv vil redigere din hjemmeside eller lade os gøre det for dig.

Uanset hvad du vælger, er vi altid parat til at hjælpe dig – du skal bare ringe eller skrive til vores support.

Sociale medier

Har du ambitioner om at markedsføre din virksomhed på facebook, Instagram eller LinkedIn – men mangler du tiden?

Vi hjælper dig med at oprette og vedligeholde din virksomheds profiler på de sociale medier, så der altid er relevant indhold på alle dine kanaler.

 

 

SEO og Google AdWords

Ét er at have en flot hjemmeside, noget andet at blive fundet af kunderne.

Markedsføring gennem søgemaskiner er efterhånden blevet næsten uomgængelig disciplin, når det handler om at skabe synlighed over kunderne.

Vi tilbyder at hjælpe din virksomhed med at blive synlig i søgemaskiner – gennem optimering (SEO), annoncer (AdWords) eller en kombination.

Udgangspunktet vil altid være en analyse af din virksomheds behov og markedsposition. Kontakt os gerne for en indledende, uforpligtende samtale om dine muligheder.

E-mail marketing

Nyhedsmails er en de mest effektive former for markedsføring, der findes. Derfor har mange virksomheder en mailingliste med potetielle kunder, som har sagt ja til at modtage nyheder fra virksomheden.

Desværre har de færreste virksomheder en plan for, hvor ofte nyhedsbrevet skal udsendes, hvad indholdet skal være, og hvem der har ansvaret for, at det bliver sendt ud.

Derfor ender det ofte med, at nyhedsbrevet bliver overset, og at der i al hast udarbejdes en nyhedsbrev, når man synes, at det er ved at være pinligt længe siden, man sidst har udsendt det. Ærgerligt, fordi et regelmæssigt udsendt nyhedsbrev med et veltilrettelagt indhold, er én af de bedste og billigste salgskanaler, du kan få.

Vi kan hjælpe dig med at få sendt nyhedsbrevene ud. Gennem en abonnementsaftale kan vi sørge for at opsætte, udsende og måle effekten af dine nyhedsbreve. Hvis du ønsker det, kan vi også skrive teksten og finde illustrationer til dit nyhedsbrev.